יום שישי, 16 בספטמבר 2011

(PJ Harvey - Let England Shake (2011

פוסט יום-הולדת אורח של אלינור, מזל טוב!














האלבום השמיני של הזמרת והיוצרת הבריטית.

פי.ג'י (פולי ג'ין) הארווי התחילה את פועלה המוזיקלי בשנת 1988 כשהצטרפה ללהקה "אוטומטיק דלאמיני", שם היא פגשה לראשונה את ג'ון פאריש, שילווה אותה רבות במהלך הקריירה המוזיקלית שלה.
בשנת 1991 עזבה את הלהקה וצרפה אליה את המתופף רוברט אליס ואת הבסיסט איאן אוליבר, והם שימשו כלהקת הליווי שלה (שלישיית פי.ג'יי הרווי) בשני האלבומים הראשונים שלה,"דריי" ו "ריד אוף מי".
לאחר הוצאת האלבום השני, בשנת 1993, בחרה פי.ג'י הרווי לפרק את השלישיה ועבדה לראשונה לבדה על אלבום חדש, "טו ברינג יו מיי לאב", כשאת האלבום הפיקו מארק אליס, הידוע בכינויו "פלוד", וג'ון פאריש.
אחרי שני אלבומי סולו, צירפה אליה הרווי שוב את רוברט אליס וגם את מיק הרווי, המולטיאינסטרומנטליסט האוסטרלי, והם ליוו אותה באלבומה החמישי, "סטוריס פרום דה סיטי, סטוריס פרום דה סי", כשגם תום יורק, סולן רדיוהד, מתארח בכמה רצועות לקולות רקע.
כשהיא עדיין מלווה ע"י רוברט אליס, הוציאה הרווי את אלבומה השישי, "אה הא הר", ולאחר מכן, באלבומה השביעי, "וויט צ'וק", שבה אל שיתוף הפעולה עם ג'ון פאריש שמילא את מקומו של אליס.
תהליך העבודה על האלבום השמיני, "לט אינגלנד שייק", ארך כשנתיים וחצי של כתיבה ועוד כחמישה שבועות אינטנסיביים של הקלטות, והוא יצא לבסוף ב2011. האלבום גם זיכה אותה בפרס המרקיורי, והיא האמן הראשון שמצליח לזכות בו פעמיים, כשהפעם הראשונה היא על אלבומה החמישי.
במהלך הקריירה הארוכה שלה, השתתפה הרווי בהמון שיתופי פעולה והופעות אורח שונות בכמה אלבומים ופרוייקטים, וניתן לשמוע אותה באלבומים של ניק קייב, פסקל קומלייד, ג'ון פאריש ובשני התקליטים האחרונים של הדזרט סשנס.

רוק אלטרנטיבי.

'The Glorious End'


להורדה

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.