יום שלישי, 22 בפברואר 2011

(Alain Johannes - Spark (2010














אלבום הבכורה של המוזיקאי הצ'יליאני.
אלאיין יוהנוס נחשב לאחד השמות החשובים בסצנת הסטונר רוק והדזרט רוק.
הוא הקים את להקת אלבן ביחד עם אשתו נטשה שניידר וג'ק איירונס ומאוחר יותר, הוא ונטשה הצטרפו לקווינס אוף דה סטון אייג' והשתתפו גם בדזרט סשנס.
פרט להיותו מולטי-אינסטרומנטליסט, יוהנוס הוא גם מהנדס קול ומפיק נחשב ובין היתר השתתף בעבודה על האמבג (הדיסק האחרון של הארקטיק מנקיז) ובאלבום הבכורה של דם קרוקד וולטצ'רס (שאיתם הוא גם מופיע בסיבובי ההופעות).
בשנת 2008 נפטרה נטשה שניידר לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן, האלבום כולו הוקדש לה.
שילוב של פולק ודזרט רוק אקוסטי.

'Endless Eyes'


*הלינק להורדה הוסר עקב תלונת זכויות יוצרים.

יום שני, 21 בפברואר 2011

(Animal Collective - Strawberry Jam (2007

פוסט יום-הולדת אורח של ג'ינג'ה נינג'ה, מזל טוב!














האלבום השביעי של הלהקה האמריקאית.

הלהקה דוגלת ברעיון הקולקטיב וארבעת חבריה כל הזמן עוזבים ומצטרפים לסירוגין. מתוך שמונת אלבומי האולפן שהלהקה הוציאה עד כה, רק בחצי מהם השתתפו ותרמו כל חברי הלהקה.

בריאן וויץ ובארי פורטנר נפגשו בתיכון והחלו לנגן קאוורים של פייבמנט וקיור. אחרי שפגשו את ג'וש דיב, הם התחילו להקה בשם אוטומיין, והקליטו חומר מקורי, שלאחר מכן ייכנס לאלבום הבכורה של אנימל קולקטיב.
כשדיב הכיר את נוח לנוקס לשאר חברי הלהקה, הם החלו להקליט חומרים ביחד ולחוד ולהשתתף בפרוייקטים משותפים.
בקיץ של שנת 2000 , ארבעת חברי הלהקה החלו בסדרה של הקלטות בחדרו של פורטנר וסיימו להקליט את אלבום הבכורה שלהם.
בשנת 2003 הלהקה חתמה בלייבל פט קט רקורדס, והם הוציאו מחדש את שני האלבומים הראשונים שלהם, שנמכרו עד אז רק במספר חנויות מצומצם באוזר ניו-יורק, בתור דיסק כפול שהופץ ברחבי ארה"ב. הלהקה התחילה להופיע במגוון פסטיבלים בעיקר בתור חימום ללהקות גדולות יותר כמו מאמ ו-פור טט.
בשנים 2004-2005 הלהקה התחילה להופיע בעיקר עם שירים שעדיין לא יצאו באלבומים, וההופעה שלהם בפסטיבל רדינג ולידס כללה מספר שירים שיצאו מאוחר יותר באלבום סטרוברי ג'ם.
עד שנת 2009 הלהקה הוציאה 8 אלבומי אולפן והתחילו לעבוד על תקליט ויזואלי, סרט שביים דני פרז והולחן כולו ע"י הלהקה שיצא בתחילת 2010.
אינדי עם מעט אלמנטים אלקטרונים ופסיכדלים.

'Fireworks'


להורדה