יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

(Kyuss - ...And The Circus Leaves Town (1995

פוסט יום-הולדת אורח של נועה, מזל טוב!















האלבום החמישי והאחרון של הלהקה האמריקאית.
קיוס נחשבים לאחת הלהקות החשובות ביותר של ז'אנר הסטונר רוק ולאחר הפירוק חבריה ניגנו ומנגנים עדיין במגוון רחב של להקות אחרות בז'אנר.

הלהקה הוקמה בשנת 1989 תחת השם קאצניאמר (הנגאובר בגרמנית) וכללה את ג'ון גארסיה, הזמר, ג'וש הום וניק אוליברי, גיטריסטים, כריס קוקרל, בסיסט וברנט ביורק על התופים. לאחר זמן קצר עזב אוליברי את הלהקה ובשנת 1990 הם הוציאו את דיסק הדמו הראשון שלהם ושינו את שמם ל: סאנס אוף קיוס. בשנת 1991 חזר אוליברי ללהקה בתור בסיסט לאחר שכריס קוקרל היה זה שעזב אותה והלהקה החליטה לשנות שוב את השם ולקבע אותו קיוס באופן סופי. שינויי הליין-אפ לא נפסקו, ולאחר שני אלבומים עזב אוליברי את הלהקה והוחלף ע"י סקוט רידר. לקראת העבודה על האלבום האחרון החליט ברנט ביורק שהוא מיצה את העבודה עם הלהקה ועזב אותה. הוא המליץ לחברי הלהקה על אלפרדו הרננדז ולבסוף הוא אכן החליף אותו בלהקה כשהיא הוציאה את אלבומה האחרון.

לאחר הפירוק, הקימו הרננדז והום את קווינס אוף דה סטון אייג', ברנט ביורק הצטרף לפו מאנצ'ו, גארסיה הקים את סלו ברן, ניק אוליברי הקים את דוורבס ולאחר מכן הצטרף גם כן לקווינס אוף דה סטון אייג' וסקוט רידר השתתף במגוון אלבומים של להקות מהז'נאר כמו סאן או, אורנג' גובלין וגואוט סנייק.

בשנים האחרונות הופיע גארסיה בפרוייקט "גארסיה מנגן קיוס" בפסטיבלים שונים וביוני 2010 במהלך הופעה בפסטיבל הלפסט הצטרפו אליו ניק אוליברי וברנט ביורק וביצעו איתו כמה שירים. לאחר ההופעה החליטו שלושתם לחזור ולהופיע שוב בתור קיוס, אבל ההתנגדות של ג'וש הום מנעה מהם להשתמש שוב בשם הזה. הם צירפו את הגיטריסט ברונו פוורי שניגן בפרוייקט של גארסיה והחליטו לקרוא לעצמם "קיוס ליווס". הם מתוכננים לצאת לסיבוב הופעות ב2011.

סטונר רוק עם השפעות של גראנג' וסטונר מטאל.
'One Inch Man'


להורדה

יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

(Drunk Machine - Drunk Machine EP (2010














אי.פי ראשון ללהקה הישראלית.
רוק אלטרנטיבי עם השפעות קלות של גראנג' וסטונר רוק.

'Full Of Disgrace'


להורדה

יום שני, 15 בנובמבר 2010

(Tuber - Tuber EP (2010














אי.פי ראשון ללהקה היוונית.
פוסט סטונר רוק אינסטרומנטלי.

'Attack From Mars'


להורדה

יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

(BlackTusk - Passage Through Purgatory (2008














אלבום הבכורה ללהקה האמריקאית.
הלהקה משתייכת לסצנת הסטונר מטאל של סוואנה, ג'ורג'יה, בדומה ללהקות בארונס וקילזה.
ג'ון דייר בייזלי, הגיטריסט והסולן של בארונס, מצייר את עטיפות האלבומים.
סטונר/סלאדג' מטאל.

'Fixed In The Ice'


להורדה